بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۱۰۹
نماینده عالی دولت سیزدهم در استان قم گفت: تلاش‌ مدیران استان باعث شده امروز تورم استان قم نسبت به کل کشور میزان کمتری داشته باشد.
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

به گزارش بازارکار، سیدمحمد آقامیری در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به عملکرد مدیریت استان در کنترل قیمت مسکن گفت: حضور سودجویان و منفعت طلبان در بازار مسکن باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده است؛ مدیریت استان در طول‌ ماه‌های اخیر تلاش کرد با ورود جدی به این موضوع اقدامات اثربخشی انجام دهد.

وی ادامه داد: بخش عمده تورم استان در حوزه مسکن بوده و اگر‌ بتوان این فضا را به طور کامل کنترل کرد؛ تورم بیش از گذشته کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اکنون موظف هستیم تا پایان دولت سیزدهم مطابق سیاست‌های شهید آیت الله رییسی حرکت کرده و اجازه ندهیم مشکلی بر بازار و معیشت مردم تاثیر بگذارد.

وی در ادامه خطاب به مسئولین استان خاطرنشان کرد: در خریدهای انبوه دقت کنید کشاورز ضرر نکند و محصولی که از آن‌ها خریده می شود ثمره و دسترنج یک سال آنهاست و اگر به این موضوع توجه نکنید دلسرد خواهند شد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدیران استان توجه داشته باشند که این پست‌ها و میز‌ها برای هیچ مدیری ماندگار نبوده و تنها خدمت به مردم است که برکت آن در زندگی‌هایمان موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: توفیق خدمت به مردم کوتاه مدت خواهد بود و باید به آن توجه داشته باشیم که در این مدتی که مسئولیتی به عهده گرفتیم با اخلاص خدمت کنیم و این همان چیزی بود که شهید رییسی در دستور کار خود قرار داده بود.

ارسال نظرات